1. PLASAREA COMENZII
    • Există trei opțiuni pentru plasarea comenzii:
      • Comandă online

După ce ați ales produsul pe care doriți să îl comandați și ați apăsat butonul de comandă, produsul va fi transferat automat în coșul de cumpărături. După ce ați introdus în coșul de cumpărături toate produsele pe care doriți să le cumpărați, veți putea plasa comanda prin parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă veți furniza următoarele informații:

  • Metoda de livrare;
  • Datele comenzii: numele, prenumele sau denumirea societății, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa de livrare;
    • Comanda prin telefon la numărul 0775 125 355;
    • Comanda prin e-mail la adresa office@produseco.ro, situație în care vă rugăm să ne furnizați următoarele informații:
  • metoda de livrare;
  • datele comenzii: numele și prenumele și adresa completă sau datele persoanei juridice în numele căreia plasați comanda;
  • produsele dorite: denumirea acestora, codul sau link-urile aferente către produse.
  1. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
    • Nu putem garanta că produsele care s-au găsit la un moment dat pe site, vor fi disponibile în orice moment pentru achiziționare. Nu vom avea nicio răspundere față dvs. în situația în care un produs nu se mai regăsește pe site.
    • Deși vom încerca să avem în timp real pe site actualizare informațiile privind disponibilitatea produselor, nu putem garanta faptul că aceste informații vor fi actualizate, în orice moment. Toate comenzile vor depinde de existența produselor în
    • Garanții. În măsura în care produsele sunt indisponibile, dar dvs. ați plasat deja comanda, vă vom informa cu privire la indisponibilitatea acestor produse și vă vom recomanda produse similare, la valoare egală sau apropiată, care pot fi comandate. În măsura în care nu doriți să comandați produsele similare recomandate de noi, vom anula comanda, iar în măsura în care ați plătit deja prețul produselor, vom proceda la returnarea sumelor de bani în cel mai scurt timp.

 

  1. PREȚUL PRODUSELOR. FACTURAREA. PLATA.
    • Prețul produselor este afișat în lei pe site și nu include taxa pe valoare adăugată (firma nu este platitoare TVA). Prețul produselor este cel afișat pe site, cu excepția situației în care este o eroare. În măsura în care există o eroare, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul preț nu este mulțumitor pentru dvs, nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.
    • Taxele de transport sau de livrare nu sunt include în preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dvs., dacă va fi cazul, prin intermediul site-ului.
    • Prețurile produselor vor putea fi actualizate/modificare în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
    • După ce ați ales produsul pe care doriți să îl comandați și ați apăsat butonul de comandă, produsul va fi transferat automat în coșul de cumpărături. După ce ați introdus în coșul de cumpărături toate produsele pe care doriți să le cumpărați, veți putea plasa comanda prin parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă veți furniza informațiile solicitate în Secțiunea 8.
    • Plata produselor comandate se poate face astfel: prin ordin de plata/transfer bancar în avans sau plata cu cardul online.
    • Plata prin ordin de plata se face în baza facturii proforme, emise la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada platii către noi.
    • Daca optati pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastra se face prin intermediul Netopia, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.
    • Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.

 

Meniu